Pàgines

dimecres, 16 de novembre del 2011

Endevina, endevineta...

Descobreix què s'amaga darrere d'aquestes endevinalles. Una pista: tot ho pots trobar a l'institut.

Sóc petit i punxegut,
deixo un rastre a cada passa,
de la fusta he nascut
i no costo gaire pasta.
Ione

Normalment sóc blanca,
llisa i quadrada.
I si fas faltes
em tens a mi, per esborrar-les.
Laura P.

Si t’equivoques
t’ajudaré:
d’una pinzellada,
ho esborraré.
Xavier

Tinc dues potes
i m’agrada ballar.
Mentre dono voltes i voltes
pel cap m’hauràs d’agafar.
Montsant

Una boca sense dents
de colors diferents,
menja i no s’ho empassa,
desa i es tanca.
Berta

Rodó, triangle o quadrat
tothom em mira intrigat.
Dono voltes sense parar,
tinc braços i no sóc humà.
Ariadna

Un per a cada hora,
un per a cada professor;
obre’l i estudia’l bé,
que sinó et suspendré.
Adrià

Sovint sóc de ratlles,
també de colors.
Vols escriure o pintar?
A mi m’has d’utilitzar.
Júlia

Em pentino i et pentinaré,
i amb un acudit t’ho explicaré.
Núria

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada